Acest website foloseste cookie-uri pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Continuarea navigarii reprezinta acceptul dumneavoastra. Detalii
X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Produse
Cosul
meu
Contul
meu
Produse

Formular garantie si service

Conditii de acordare a garantiei pentru produsele Bose vandute de Datasoft SRL:
In conformitate cu prevederile legale se garanteaza calitatea, executia si perfecta functionare intr-un regim de functionare normala a echipamentelor.

Cine beneficiaza de garantie:
Posesorul produsului, având documentele doveditoare (factură, certificat de garanție). Garanția este valabilă numai însoțită de documentul de achiziție.

Ce este acoperit de garanție:
Produsul Bose cumpărat de la unul din Revânzătorii autorizați din România.

Cât timp este valabilă garanția:
O perioada de 24 luni începând cu data achiziției.

Ce nu este acoperit de garanție:
• Defecte datorate accidentelor
• Defecte provenite de la utilizarea produsului in medii cu umiditate ridicata (fac excepție incintele acustice pentru exterior)
• Defecte datorate unor calamități naturale – cutremur, inundații etc.
• Defecte datorate insectelor
• Defecte datorate variațiilor de tensiune sau curent electric
• Defecte datorate conectării aparatelor la surse de tensiune incorectă
• Aparatele care au modificări neautorizate
• Defecte datorate ambalării defectuoase
• Defecte datorate utilizării în combinație cu alte produse
• Produsele achiziționate de la entități neautorizate de Datasoft / Bose să vândă aceste produse
• Defecte datorate utilizării necorespunzătoare a produsului

Exemple de utilizare incorectă:
◦ boxele ale caror difuzoare prezinta semne de supraincingere (izolatie topita, bobina intrerupta) ca urmare a folosirii lor la o putere mai mare decat cea specificata.
◦ întinderea mecanică a cablurilor avand ca efect ruperea componentelor acestora, sectionarea mecanica datorata traversarii sau prinderii acestora sub corpuri cu sarcini excesive sunt exceptate de la acordarea garantiei fiind considerate defecte de utilizare.

Înainte de a reclama un defect/trimite un produs la service, vă rugăm:

  • Consultați manualul de utilizare
  • Verificați conexiunea la sursa de curent
  • Dacă este cazul, verificați semnalul Wi-Fi din încăpere
  • Asigurați-vă că produsul este curățat și că funcționarea nu este influențată de lipsa de întreținere de către utilizator

În cazul în care, după trimiterea produsului, în centrul de service defectul reclamat nu se confirmă, va trebui să achitați costul transportului și al diagnozei.

Ce trebuie să faceți dacă apare un eveniment de service:

1. Completați FORMULARUL DE SERVICE disponibil mai jos

2. Veți primi un e-mail cu un Număr de Înregistrare Service NIS

3. Pregătiți coletul cu produsul defect, documentul de achiziție și certificatul de garanție în original

4. Marcați clar pe colet Numărul de Înregistrare la Service NIS

5. Vă vom contacta noi pentru ridicarea produsului in urmatoarea zi lucratoare celei in care ati facut solicitarea.

6. În funcție de încadrarea sau neîncadrarea în condițiile de garanție, parcurgeți pașii de la punctul A sau punctul B de mai jos.

A. Ce facem în situația unui eveniment de service acoperit de garanție:

           1. Vom trimite, pe cheltuiala noastră, o firmă de curierat la adresa indicată de dvs pentru a ridica produsul.

           2. După primirea produsului în Unitatea Service, vom proceda la diagnosticarea defectului.
           3. La alegerea noastră, vom repara sau înlocui produsul defect, iar dvs veți fi înștiințat cu privire la durata estimată pentru soluționare. Termenul maxim de rezolvare este de 15 zile de la data la care coletul a ajuns la Unitatea service.
           4. Vom trimite, pe cheltuiala noastră, produsul înapoi la aceeași adresă de unde l-am ridicat.      

B. Ce facem în situația unui eveniment de service neacoperit de garanție:


           1. În funcție de gama din care face parte produsul defect, puteți vizualiza în tabelul de mai jos costurile aferente diagnozei. Prin transmiterea solicitării de service, se consideră a fi acceptate tarifele de mai jos referitoare la diagnoza și manoperă service.
           2. Vă comunicăm costul transportului și, după obținerea acordului dvs,  trimitem o firmă de curierat să ridice produsul de la dvs. Costul transportului este suportat de dvs.
           3. Facem diagnoza și vă comunicăm costul estimat al reparației și timpul estimat pentru reparație.
           4. Prețul reparației este alcătuit din manoperă (vizualizați mai jos tariful de manoperă per oră) și costul pieselor.
           5. Dacă sunteți de acord cu prețul reparației, reparăm produsul; când reparația este gata, îl expediem la adresa indicată de dvs cu plata ramburs. Din prețul total (transport + diagnoza + reparație) veți beneficia de discount 100% pentru diagnoză, cu mențiunea că prețul minim facturabil pentru operațiunile de service este cel al diagnozei.
           6. Dacă nu sunteți de acord cu prețul reparației, vă trimitem produsul înapoi cu plata ramburs (costul transportului și al diagnozei), însoțit de documentul aferent diagnozei.
           7. După reparație, vom trimite coletul la adresa pe care dvs ați menționat-o inițial, în ambalajul dvs. (de preferință) și cu același curier.

Prețuri diagnoză service

Nr.crt. Tip produs supus diagnozei Valoare diagnoza (lei)
1. Sisteme home cinema 220
2. Sisteme audio 1.1, 2.1 150
3. Gama boxe SoundLink 110
4. Gama boxe SoundTouch 10, 20, 30 110
5. Căști 50
6. Boxe stereo gama Home 110
7. Boxe stereo de exterior 150
8. Boxe profesionale 220
9. Amplificatoare profesionale 1, 2 canale 220
10. Amplificatoare profesionale 4, 8 canale 350

 

Preț manoperă reparații service

Nr. crt. Serviciu Valoare (lei/oră)
1 Manoperă reparații service 110


Prin transmiterea solicitării de service, se consideră ca fiind acceptate tarifele referitoare la diagnoza și manopera service de mai sus

Câmpul "Adresa" se va completa cu adresa de la care doriți să ridicăm produsul (veți fi anunțat și vi se va solicita acordul în prealabil)

* Câmpuri obligatorii

1. Incadrare
2. Date Personale (pentru ridicare/livrare produs)
(numele si prenumele complet)
(e-mail client)
3. Upload fisier
Puteti incarca un fisier, de exemplu copie dupa factura sau bon fiscal.

Prin completarea si trimiterea formularului de service, va exprimati acceptul privind politica datelor cu caracter personal, disponibila mai jos

POLITICA PRIVIND PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL – DPP

Noua lege a Uniunii Europene referitoare la protecția datelor cu caracter personal, GDPR (“General Data Protection Regulation”) a intrat in vigoare pe 25 Mai 2016, incepând sa producă efecte de la 25 Mai 2018.
Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de societate se va realiza întotdeauna în conformitate cu prevederile GDPR, precum și cu reglementările privind protecția datelor cu caracter personal, specifice fiecărei țări în care societatea noastra operează.
Societatea noastra, în calitate de operator, a desemnat pe Stefanescu Claudiu Marian, în calitate de Responsabil cu Protecția Datelor (denumit în continuare “DPO”), având obligația de a verifica respectarea prevederilor GDPR în operațiunile de prelucrare de date efectuate de către operator și de a reprezenta operatorul în relația cu persoanele vizate și cu Autoritatea de supraveghere.
Persoanele vizate au posibilitatea de a se adresa în orice moment, în mod direct, catre DPO cu privire la orice aspecte legate de prezentul DPP, utilizând datele de contact de mai jos:

Nume DPO: Stefanescu Claudiu Marian
E-mail DPO: claudiu.stefanescu@allaudio.ro
Tel. DPO: 0733885454
Adresă de corespondență DPO: Carcea, str.Fantana de Piatra, nr.7, Dolj

Societatea va folosi informațiile pe care le furnizați în secțiunea corespunzătoare de contact, existentă pe site, exclusiv cu scopul de a procesa solicitarea dumneavoastră.
Prin furnizarea oricăror date cu caracter personal prin intermediul site-ului www.allaudio.ro, înțelegeți și sunteți de acord că datele dumneavoastră vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile DPP a societatii
Vă rugăm să aveți în vedere faptul că pentru a putea procesa solicitările dumneavoastră transmise în secțiunea de contact a site-ului, este posibil ca, în anumite circumstanțe, să avem obligația de a divulga datele dumneavoastră, partenerilor cu care societatea colaborează și/sau altor terți furnizori de servicii ai societatii
Cu toate acestea, societatea a adoptat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea transferului de date, precum și prelucrarea în conformitate cu cerințele GDPR a datelor dumneavoastră de către entitățile menționate anterior.
Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi transmise către alte entități terțe doar pe baza consimțământului dumneavoastră expres, cu excepția situațiilor în care există o obligație legală pentru societate de a proceda în acest mod.
Societatea se obligă să nu prelucreze datele cu caracter personal furnizate în alt scop decât acela pentru care au fost transmise, cu excepția situațiilor în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a le utiliza și în alte scopuri.
Datele dumneavoastră cu caracter personal urmează a fi șterse de îndată, la solicitarea dumneavoastra, cu exceptia informatiilor pe care suntem obligati sa le pastram prin lege.
De asemenea, vă puteți dezabona de la newsletter în orice moment prin intermediul link-ului atașat Newsletter-ului primit sau printr-o solicitare scrisă adresată Responsabilului cu protecția datelor al societatii.
Societatea își rezervă dreptul de a selecționa persoanele cărora le va trimite newslettere și/sau alerte cât si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care și-a exprimat anterior consimțământul de a primi newslettere și/sau alerte, fără nici un angajament ulterior din partea societatii, sau a vreunei notificări prealabile a acestuia.

înregistrează-te

Fii primul care află! Abonează-te la newsletter pentru a fi la curent cu promoțiile și noutățile Bose.

powered by teamshare
© Copyright 2019 All Audio – Bose in Romania
designed by headstart.ro
Casti wireless cu mascarea zgomotului Bose Sleepbuds
Cod 785593-0020
în stoc
Preț 1.290,00 Lei
în stoc
Boxa Bluetooth SoundLink Micro
Cod 783342-0900
în stoc
Preț 585,00 Lei
în stoc
Soundbar wireless Bose 700
Cod 795347-2100
în stoc
Preț 4.290,00 Lei
în stoc
Bas wireless Bose 500
Cod 796145-2100
în stoc
Preț 2.190,00 Lei
în stoc
Boxa portabila SoundWear Companion
Cod 771420-0010
în stoc
Preț 1.450,00 Lei
în stoc
Casti wireless cu mascarea zgomotului Bose Sleepbuds
Cod 785593-0020
în stoc
Preț 1.290,00 Lei
în stoc
Soundbar wireless Bose 500
Cod 799702-2100
în stoc
Preț 2.590,00 Lei
în stoc
Soundbar wireless Bose 700
Cod 795347-2100
în stoc
Preț 4.290,00 Lei
în stoc
Bas wireless Bose 500
Cod 796145-2100
în stoc
Preț 2.190,00 Lei
în stoc