X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Produse
Soundbar Smart Bose 500
Cod 799702-2100
In stoc!
Preț 2.740,00 Lei
In stoc!
Boxe Bose Surround 700 pentru Soundbar Bose
Cod 834402-2100
Livrare in aproximativ 21 zile
Preț 2.999,00 Lei
Livrare in aproximativ 21 zile
-1.082 Lei
Sistem array Bose L1 Pro32
Cod 840921-2100
In stoc!
"> Pret vechi: 11.072,00 Lei (-1.082 Lei)
Preț 9.990,00 Lei
Pret vechi: 11.072,00 Lei (-1.082 Lei)
In stoc!
Boxa Bluetooth Bose SoundLink Micro Gen2
Cod 895098-0100
In stoc!
Preț 750,00 Lei
In stoc!
Boxa Bluetooth Bose SoundLink Plus
Cod 894040-0100
In stoc!
Preț 1.499,00 Lei
In stoc!
Produse

Bose cheamă în service module de bas fabricate înainte de 1 aprilie 2006, vândute cu anumite sisteme home cinema din gama Acoustimass, Lifestyle și Companion. În anumite condiții, componentele electrice din modulele de bas se pot defecta, prezentând un pericol de incendiu.

Pentru a determina dacă modulul dvs de bas se află în aceste categorii, urmați pașii de mai jos.

Dacă modulul dvs de bas se află printre produsele chemate pentru service, vă rugăm să opriți utilizarea acestuia și să îl deconectați imediat de la alimentarea electrică.

PASUL 1

Localizați modulul dvs de bas. Mai jos se află două imagini ale modulelor de bas incluse în chemarea pentru service. Culoarea basului dvs poate fi negru sau alb.

Modul de bas - versiunea #1 Modul de bas - versiunea #2

PASUL 2

Deconectați modulul de bas de la sursa de alimentare. Întoarceți modulul de bas astfel încât să vizualizați eticheta. Pe etichetă, găsiți denumirea produsului și numărul de serie. Numele produsului se află în partea de sus a etichetei, lângă logo-ul Bose. Numărul de serie apare sub forma “SER. NO” sau “SERIAL NUMBER”. Vedeți exemplele de mai jos. Eticheta dvs poate fi ușor diferită de aceste imagini.

Modul de bas Varianta #1 Modul de bas Varianta #2
Eticheta este localizată pe partea de jos a modulului de bas. Faceți o fotografie sau notați denumirea produsului și numărul de serie pentru a le avea la îndemână la nevoie. Eticheta este localizată pe partea din spate a modulului de bas. Faceți o fotografie sau notați denumirea produsului și numărul de serie pentru a le avea la îndemână la nevoie.
 

PASUL 3

Dacă numele produsului dvs este ACOUSTIMASS 6 III HOME ENT. SYSTEM sau ACOUSTIMASS 15 II HOME ENT. SYSTEM, mergeți la Pasul 4 de mai jos pentru a determina dacă modulul dvs de bas este inclus în chemarea la service. Dacă numele produsului dvs este diferit de acestea două, deschideți lista de produse de mai jos și căutați aici denumirea produsului de pe eticheta dvs.

PASUL 4

Dacă numele produsului dvs este ACOUSTIMASS 6 III HOME ENT. SYSTEM sau ACOUSTIMASS 15 II HOME ENT. SYSTEM, căutați numărul de serie de pe modulul de bas (puteți găsi numărul de serie urmând indicațiile de la Pasul 2).

În numărul de serie, căutați cifrele de la a 8-a la a 11-a (exemplul grupului de cifre încercuit în imaginea de mai jos).

Dacă cifrele de la a 8-a până la a 11-a sunt între 2090 și 6091, produsul dvs este inclus în chemarea la service. Mergeți la Pasul 5 pentru instrucțiunile de trimitere.

Dacă cifrele de la a 8-a până la a 11-a nu sunt între 2090 și 6091, atunci produsul dvs nu este inclus în chemarea la service.

PASUL 5

Dacă ați identificat prin pașii de mai sus că modulul dvs de bas este inclus în chemarea la service, opriți imediat utilizarea acestuia și nu îl reconectați la energia electrică. Returnați modulul dvs de bas folosind formularul de mai jos și veți primi în schimb un alt produs. Deoarece sistemele care fac obiectul chemării în service nu se mai fabrică și nu mai sunt disponibile ca produse de schimb, veți primi gratuit un soundbar Bose, cea mai nouă soluție a noastră de muzică all-in-one și home cinema, după cum urmează:

Pentru module de bas care fac parte din sisteme Bose Acoustimass sau Companion --> înlocuire gratuită cu Soundbar Bose Smart
Pentru module de bas care fac parte din sisteme Bose Lifestyle --> înlocuire gratuită cu Soundbar Bose Ultra

Opțional, puteți beneficia de:
- reducere* 30% la achiziționarea unui modul de bas
- reducere* 30% la achiziționarea de boxe surround
*Reducerea se aplică la achiziția efectuată la momentul returului/primirii noului produs.

Vă rugăm să completați formularul de mai jos, cu mențiunea că trebuie să încărcați o fotografie cu eticheta produsului dvs.
În câmpul Descriere problemă, vă rugăm menționați CHEMARE ÎN SERVICE.

După trimiterea formularului, veți fi contactat de un reprezentant Bose in Romania.

* Câmpuri obligatorii

1. Incadrare
2. Date Personale (pentru ridicare/livrare produs)
(numele si prenumele complet)
(e-mail client)
3. Upload fisier
Incarcati fisierul, de exemplu copie dupa factura sau bon fiscal! Pentru produse chemate de Bose in service - foto eticheta. Dimensiune maxima 2 MB, extensii acceptate: .jpg, .jpeg, .png, .doc, .docx, .pdf.
Înregistrează-te

Fii primul care află! Abonează-te la newsletter pentru a fi la curent cu promoțiile și noutățile Bose.


Choose language:
powered by teamshare
© Copyright 2025 All Audio
designed by headstart.ro