Acest website foloseste cookie-uri pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Continuarea navigarii reprezinta acceptul dumneavoastra. Detalii
X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Produse
Cosul
meu
Contul
meu
Produse

Service

Conditii de acordare a garantiei pentru produsele Bose vandute de Datasoft SRL:
In conformitate cu prevederile legale se garanteaza calitatea, executia si perfecta functionare intr-un regim de functionare normala a echipamentelor.

Cine beneficiaza de garantie:
Posesorul produsului, având documentele doveditoare (factură, certificat de garanție). Garanția este valabilă numai însoțită de documentul de achiziție.

Ce este acoperit de garanție:
Produsul Bose cumpărat de la unul din Revânzătorii autorizați din România.

Cât timp este valabilă garanția:
O perioada de 24 luni începând cu data achiziției.

Ce nu este acoperit de garanție:
• Defecte datorate accidentelor
• Defecte provenite de la utilizarea produsului in medii cu umiditate ridicata (fac excepție incintele acustice pentru exterior)
• Defecte datorate unor calamități naturale – cutremur, inundații etc.
• Defecte datorate insectelor
• Defecte datorate variațiilor de tensiune sau curent electric
• Defecte datorate conectării aparatelor la surse de tensiune incorectă
• Aparatele care au modificări neautorizate
• Defecte datorate ambalării defectuoase
• Defecte datorate utilizării în combinație cu alte produse
• Produsele achiziționate de la entități neautorizate de Datasoft / Bose să vândă aceste produse
• Defecte datorate utilizării necorespunzătoare a produsului

Exemple de utilizare incorectă:
◦ boxele ale caror difuzoare prezinta semne de supraincingere (izolatie topita, bobina intrerupta) ca urmare a folosirii lor la o putere mai mare decat cea specificata.
◦ întinderea mecanică a cablurilor avand ca efect ruperea componentelor acestora, sectionarea mecanica datorata traversarii sau prinderii acestora sub corpuri cu sarcini excesive sunt exceptate de la acordarea garantiei fiind considerate defecte de utilizare.

Ce trebuie să faceți dacă apare un eveniment de service:

1. Completați FORMULARUL DE SERVICE disponibil mai jos

2. Veți primi un e-mail cu un Număr de Înregistrare Service NIS

3. Pregătiți coletul cu produsul defect, documentul de achiziție și certificatul de garanție în original

4. Marcați clar pe colet Numărul de Înregistrare la Service NIS

5. Vă vom contacta noi pentru ridicarea produsului in urmatoarea zi lucratoare celei in care ati facut solicitarea.

6. În funcție de încadrarea sau neîncadrarea în condițiile de garanție, parcurgeți pașii de la punctul A sau punctul B de mai jos.

A. Ce facem în situația unui eveniment de service acoperit de garanție:

           1. Vom trimite, pe cheltuiala noastră, o firmă de curierat la adresa indicată de dvs pentru a ridica produsul.
           2. După primirea produsului în Unitatea Service, vom proceda la diagnosticarea defectului.
           3. La alegerea noastră, vom repara sau înlocui produsul defect, iar dvs veți fi înștiințat cu privire la durata estimată pentru soluționare. Termenul maxim de rezolvare este de 15 zile de la data la care coletul a ajuns la Unitatea service.
           4. Vom trimite, pe cheltuiala noastră, produsul înapoi la aceeași adresă de unde l-am ridicat.    

B. Ce facem în situația unui eveniment de service neacoperit de garanție:

           1. În funcție de produsul defect, noi vă comunicăm costul diagnozei
           2. Dvs trebuie să trimiteți produsul pentru diagnoză la Unitatea Service; costul transportului dus-întors îl veți suporta dvs.
               Dacă doriți, putem trimite noi o firmă de curierat să ridice produsul de la dvs.
               Adresa unde trebuie să trimiteți produsul este:
               Datasoft SRL
               Str. Fântâna de Piatră nr. 7
               Cârcea 207206
               Jud. Dolj
           3. Noi facem diagnoza și vă comunicăm costul estimat al reparației și timpul estimat pentru reparație.
           4. Dacă sunteți de acord cu prețul reparației, reparăm produsul; când reparația este gata, îl expediem la adresa indicată de dvs cu plata ramburs (costul transportului, diagnozei și reparației).
           5. Dacă nu sunteți de acord cu prețul reparației, vă trimitem produsul înapoi cu plata ramburs (costul transportului și al diagnozei).
           6. După reparație, vom trimite coletul la adresa pe care dvs ați menționat-o inițial, în ambalajul dvs. (de preferință) și cu același curier.

Formularul de service poate fi accesat aici

înregistrează-te

Fii primul care află! Abonează-te la newsletter pentru a fi la curent cu promoțiile și noutățile Bose.

powered by teamshare
© Copyright 2018 All Audio – Bose in Romania
designed by headstart.ro
Produse
Casti wireless cu mascarea zgomotului Bose Sleepbuds
Cod 785593-0020
La comanda
Preț 1.290,00 Lei
La comanda
-200 Lei
Pachet Casti SoundSport Pulse cu carcasa incarcare CADOU
Cod 762518-0010-772130-0010
La comanda
"> Pret vechi: 1.300,00 Lei (-200 Lei)
Preț 1.100,00 Lei
Pret vechi: 1.300,00 Lei (-200 Lei)
La comanda
-200 Lei
Pachet Casti SoundSport Wireless cu carcasa incarcare CADOU
Cod 761529-0020-772130-0010
în stoc
"> Pret vechi: 990,00 Lei (-200 Lei)
Preț 790,00 Lei
Pret vechi: 990,00 Lei (-200 Lei)
în stoc
Boxa Bluetooth SoundLink Micro
Cod 783342-0900
în stoc
Preț 585,00 Lei
în stoc
Soundbar wireless Bose 700
Cod 795347-2100
în stoc
Preț 4.290,00 Lei
în stoc
Bas wireless Bose 500
Cod 796145-2100
La comanda
Preț 2.190,00 Lei
La comanda
Boxa portabila SoundWear Companion
Cod 771420-0010
în stoc
Preț 1.450,00 Lei
în stoc
Casti wireless cu mascarea zgomotului Bose Sleepbuds
Cod 785593-0020
La comanda
Preț 1.290,00 Lei
La comanda
Boxa Bluetooth SoundLink Micro
Cod 783342-0900
în stoc
Preț 585,00 Lei
în stoc
Boxa portabila SoundWear Companion
Cod 771420-0010
în stoc
Preț 1.450,00 Lei
în stoc
-200 Lei
Pachet Casti SoundSport Wireless cu carcasa incarcare CADOU
Cod 761529-0020-772130-0010
în stoc
"> Pret vechi: 990,00 Lei (-200 Lei)
Preț 790,00 Lei
Pret vechi: 990,00 Lei (-200 Lei)
în stoc