X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Produse

Formular garantie si service

Conditii de acordare a garantiei pentru produsele Bose vandute de Datasoft SRL:
In conformitate cu prevederile legale se garanteaza calitatea, executia si perfecta functionare intr-un regim de functionare normala a echipamentelor.

Cine beneficiaza de garantie:
Posesorul produsului, având documentele doveditoare (factură, certificat de garanție). Garanția este valabilă numai însoțită de documentul de achiziție.

Ce este acoperit de garanție:
Produsul Bose cumpărat de la unul din Revânzătorii autorizați din Uniunea Europeană, de la Datasoft SRL sau de la unul din Revânzătorii autorizați din România.

Cât timp este valabilă garanția:
O perioada de 24 luni începând cu data achiziției.

Ce nu este acoperit de garanție:
• Defecte datorate accidentelor
• Defecte provenite de la utilizarea produsului in medii cu umiditate ridicata (fac excepție incintele acustice pentru exterior)
• Defecte datorate unor calamități naturale – cutremur, inundații etc.
• Defecte datorate insectelor
• Defecte datorate variațiilor de tensiune sau curent electric
• Defecte datorate conectării aparatelor la surse de tensiune incorectă
• Aparatele care au modificări neautorizate
• Defecte datorate ambalării defectuoase
• Defecte datorate utilizării în combinație cu alte produse
• Produsele achiziționate de la entități neautorizate de Datasoft / Bose să vândă aceste produse
• Defecte datorate utilizării necorespunzătoare a produsului

Exemple de utilizare incorectă:
◦ boxele ale caror difuzoare prezinta semne de supraincingere (izolatie topita, bobina intrerupta) ca urmare a folosirii lor la o putere mai mare decat cea specificata.
◦ întinderea mecanică a cablurilor avand ca efect ruperea componentelor acestora, sectionarea mecanica datorata traversarii sau prinderii acestora sub corpuri cu sarcini excesive sunt exceptate de la acordarea garantiei fiind considerate defecte de utilizare.

Ce trebuie să faceți dacă apare un eveniment de service:

1. Completați FORMULARUL DE SERVICE disponibil mai jos

2. Veți primi un e-mail cu un Număr de Înregistrare Service NIS

3. Pregătiți coletul cu produsul defect, documentul de achiziție și certificatul de garanție în original

4. Marcați clar pe colet Numărul de Înregistrare la Service NIS

5. Vă vom contacta.

6. În funcție de încadrarea sau neîncadrarea în condițiile de garanție, parcurgeți pașii de la punctul A sau punctul B de mai jos.

A. Ce facem în situația unui eveniment de service acoperit de garanție:

           1. Vom trimite, pe cheltuiala noastră, o firmă de curierat la adresa indicată de dvs pentru a ridica produsul.

           2. După primirea produsului în Unitatea Service, vom proceda la diagnosticarea defectului.
           3. La alegerea noastră, vom repara sau înlocui produsul defect, iar dvs veți fi înștiințat cu privire la durata estimată pentru soluționare.
           4. Vom trimite, pe cheltuiala noastră, produsul înapoi la aceeași adresă de unde l-am ridicat.      

B. Ce facem în situația unui eveniment de service neacoperit de garanție:


           1. În funcție de gama din care face parte produsul defect, puteți vizualiza în tabelul de mai jos costurile aferente diagnozei. Prin transmiterea solicitării de service, se consideră a fi acceptate tarifele de mai jos referitoare la diagnoza și manoperă service.
           2. Vă comunicăm costul transportului și, după obținerea acordului dvs,  trimitem o firmă de curierat să ridice produsul de la dvs. Costul transportului este suportat de dvs.
           3. Facem diagnoza și vă comunicăm costul estimat al reparației și timpul estimat pentru reparație.
           4. Prețul reparației este alcătuit din manoperă (vizualizați mai jos tariful de manoperă per oră) și costul pieselor.
           5. Dacă sunteți de acord cu prețul reparației, reparăm produsul; când reparația este gata, îl expediem la adresa indicată de dvs cu plata ramburs. Din prețul total (transport + diagnoza + reparație) veți beneficia de discount 100% pentru diagnoză, cu mențiunea că prețul minim facturabil pentru operațiunile de service este cel al diagnozei.
           6. Dacă nu sunteți de acord cu prețul reparației, vă trimitem produsul înapoi cu plata ramburs (costul transportului și al diagnozei), însoțit de documentul aferent diagnozei.
           7. După reparație, vom trimite coletul la adresa pe care dvs ați menționat-o inițial, în ambalajul dvs. (de preferință) și cu același curier.

Prețuri diagnoză service

Nr.crt. Tip produs supus diagnozei Valoare diagnoza (lei)
1. Sisteme home cinema 220
2. Sisteme audio 1.1, 2.1 150
3. Gama boxe SoundLink 110
4. Gama boxe SoundTouch 10, 20, 30 110
5. Căști 50
6. Boxe stereo gama Home 110
7. Boxe stereo de exterior 150
8. Boxe profesionale 220
9. Amplificatoare profesionale 1, 2 canale 220
10. Amplificatoare profesionale 4, 8 canale 350

Preț manoperă reparații service

Nr. crt. Serviciu Valoare (lei/oră)
1 Manoperă reparații service 110


Prin transmiterea solicitării de service, se consideră ca fiind acceptate tarifele referitoare la diagnoza și manopera service de mai sus

Câmpul "Adresa" se va completa cu adresa de la care doriți să ridicăm produsul (veți fi anunțat și vi se va solicita acordul în prealabil)

* Câmpuri obligatorii

1. Incadrare
2. Date Personale
(numele si prenumele complet)
(e-mail client)
3. Upload fisier
Puteti incarca un fisier, de exemplu copie dupa factura sau bon fiscal.
înregistrează-te

Fii primul care află! Abonează-te la newsletter pentru a fi la curent cu promoțiile și noutățile Bose.

powered by teamshare
© Copyright 2017 All Audio – Bose in Romania
designed by headstart.ro